donderdag 31 december 2015

Dagje Utrecht

Ik was onlangs bij mijn goede vrienden op bezoek. Ze hebben enige tijd geleden een leuke nieuwe woning gekocht in het hartje van Utrecht. Prachtige gezinswoning voor Thomas, Marieke en straks ook kleine Ton. Ze hebben de woning zo’n 5 maanden geleden gekocht en er van alles aan gedaan. Ze hebbe bijvoorbeeld de vloerbedekking eruit gehaald en vervangen voor laminaat. Ook zijn de trappen voorzien van leuke trapmatten en zijn er veel moderne en leuke foto’s en schilderijen opgehangen. Het is natuurlijk niet zo dat het nu op een museum lijkt, maar het geeft wel dat beetje extra sfeer.

Ik kreeg een rondleiding van ze en uiteindelijk gingen we ook nog eventjes de stad in. Als je nog nooit in Utrecht bent geweest, dan kan ik je het van harte aanbevelen. Het is een prachtige stad! Je waant je zowaar in de middeleeuwen als je naar beneden kijkt en de oude stenen ziet die er al eeuwen liggen. De oude panden en grachten omarmen je terwijl de domtoren altijd over je waakt.

Na een korte wandeling door de stad, zijn we nog wat gaan eten bij mijn vrienden thuis.
Daarna ging ik weer naar huis toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten