dinsdag 24 december 2013

Hair Trends 2013: Christmas Hairstyles

Voor veel mensen is kerst één van de hoogtepunten van het jaar. Kerst staat voor gezelligheid, cadeautjes, heerlijke diners en quality time met vrienden en familie. Natuurlijk wilt u als dame er zo goed mogelijk uitzien en daarom gaat mijn blog vandaag over enkele kerstkapsels die helemaal in zijn in 2013. De foto's zijn ter inspiratie en geven u hopelijk een goede impressie.







Zoals u ziet zijn vooral strikjes helemaal hip in 2013. Wellicht roepen bovenstaande foto's vragen bij u op. Hoe krijg ik in mijn haar in dit model? Om antwoord te geven op uw vraag kunt u hieronder een aantal "how to" filmpjes bekijken.





Als tip zou ik u willen meegeven om gebruik te maken van haarverzorgingsproducten. Zelf maak ik al jaren gebruik van de productlijn van Unite en het helpt mij enorm om mijn haar in bepaalde modellen te krijgen. Onderstaand vindt u een aantal producten waar ik momenteel gebruik van maak: 

Fudge

Sebastian

Unite

Graag zou ik iedereen alvast een ontzettend gezellige en sfeervolle kerst toe willen wensen. Hopelijk kunnen jullie met de bovenstaande haartrends geweldig voor de dag komen. Ik hoop jullie in 2014 weer te voorzien van een aantal handige en informatieve blogs!

Warme groet,

Lisa Simson

Geen opmerkingen:

Een reactie posten