vrijdag 12 juli 2013

Producten tegen droog haar.



Zoals jullie misschien al weten besteed ik veel tijd aan mijn uiterlijk. Ik vind het belangrijk om goed voor de dag te komen en daarom besteed ik jaarlijks heel wat dagen achter de spiegel. Een belangrijk onderdeel van mijn uitstraling vind ik mijn haar. Ik maak daarom ook gebruik van diverse haarverzorginsproducten.

Doorgaans heb ik vaak last van droog haar en daarvoor maak ik gebruik van de Sebastian haarverzorgingsproducten. Bij de kapper heb ik mij laten voorlichten hoe het komt dat ik telkens last heb van droog haar. De kapper vertelde mij dat ik een lage talgvetproductie heb. Talgvet wordt geproduceerd door talgkliertjes. Droog haar wordt bij mij veroorzaakt doordat ik vaak gebruik maak van de föhn. Temperatuur heeft een belangrijke invloed op de talgvetproductie. Wanneer de temperatuur stijgt neemt de talgvetproductie toe, maar droogt het haar wel uit. Daarnaast maak ik ook gebruik van medicijnen wat nog eens een extra effect heeft.

Ik ben zeer te spreken over de producten van sebastian. Ik heb geen last meer van droog haar en kan desondanks gewoon gebruik blijven maken van de föhn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten