woensdag 14 augustus 2013

Schoonmaakbedrijf voor bedrijven

Voor veel bedrijven is de schoonmaak van het kantoorpand een ondergeschoven kindje. Ook voor mijn bedrijf ben ik eigenlijk te druk geweest om mij te verdiepen in schoonmaakbedrijven. Iedereen kent natuurlijk wel de doorsnee glazenwassers maar daar was ik niet in geïnteresseerd.

Source: schoonmaakbedrijf Almere
Ik ben vervolgens op zoek gegaan naar een professioneel schoonmaakbedrijf die mij kon helpen bij de schoonmaak van mijn kantoorpand. Je vestiging is toch een soort visitekaartje en ik vond dat ik wat actie moest ondernemen. Ik ben toen beland bij een schoonmaakbedrijf in Naarden. Tot mijn verbazing was hun dienstenpakket vrij breed en konden zij daadwerkelijk hun diensten op maat afstemmen.

Na het ontvangen van de offerte was ik gelijk om. Mijn kantoorpand werd op de volgende punten aangepakt:


  • Glas- en gevelreiniging
  • Vloeronderhoud
  • En tot slot initiële schoonmaak
Omdat mijn kantoorpand vrij nieuw is was de laatste optie een goede toevoeging aan het pakket. Met initiële schoonmaak werden de volgende punten opgepakt:

  • Het hele pand werd gedweild en geveegd;
  • Reinigen van de keuken en toilet;
  • Verwijderen van cementresten en stickers.
Ik ben zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat. Vanaf nu kan ik klanten gerust uitnodigen zonder mij te hoeven schamen voor mijn pand. Ik wil elke ondernemer aanraden om gebruik te maken van een dergelijk schoonmaakbedrijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten