vrijdag 30 augustus 2013

Oud en modern tegelijk

Een nieuwe woning, een nieuw interieur en nieuwe meubels.
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een leverancier die unieke meubels van jaren geleden in zijn assortiment heeft. Ik wil meubels in mijn nieuwe woning plaatsen die een eigen karakter hebben. Stoelen, lampen, tafels, woonaccessoires noem het maar op!

Helaas is het vinden van deze meubels een stuk lastiger. Bovenaan mijn verlanglijstje staat een grote, robuuste, stoere tafel.

Na veel zoekwerk ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij Coel House, Coel House is een webshop die, industriƫle lampen, tafels en stoelen aanbiedt.
Coel House, zet zelf met gebruikte onderdelen tafels, lampen en stoelen in elkaar. Hierdoor ontstaan er prachtige en unieke meubels. Ze zijn netjes afgewerkt maar behouden het stukje geschiedenis.

Op de website kan je alle producten in de winkelwagen plaatsen en deze worden binnen 3 dagen afgeleverd.

Ook kun je de winkel bezoeken zo krijg je een goede impressie van Coel House, en laten zij zien wat ze allemaal te bieden hebben.


Een mooi en uniek bedrijf met prachtige spullen! 

Source: industriele-tafels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten