donderdag 24 oktober 2013

Alle tandheelkundige zorg onder één dak

Vorige maand heb ik besloten om over te stappen naar een andere praktijk voor gebitsverzorging. De zoektocht naar een nieuwe tandarts bleek voor mij moeilijker dan gedacht. Ik was op zoek naar een praktijk waar alle tandheelkundige zorg onder één dak geplaatst zit. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij de TandProtheek in Den Haag. De TandProtheek levert diverse tandheelkundige behandelingen variërend van kunstgebitten, algehele tandheelkunde of kronen en bruggen.

Ik ben zeer te spreken over mijn eerste ervaring met de TandProtheek. Natuurlijk is een bezoek aan de tandarts niet de leukste bezigheid maar het personeel was zeer vriendelijk en ik ben zeer goed geholpen. Omdat het werk van mijn vorige tandarts niet naar wens is uitgevoerd heeft mijn nieuwe tandarts een speciaal plan van aanpak gemaakt. Hiermee word ik relatief pijnvrij van mijn klachten afgeholpen.
Source: Tandarts Den Haag

Voor iedereen die op zoek is naar een professionele en klantvriendelijke tandarts in de regio Den haag, kan ik de TandProtheek zeker aanraden. De praktijk ziet er brandschoon uit en vanaf het eerste moment wordt u zeer goed behandeld. Ook na de behandeling heb ik nog een aantal tips meegekregen hoe ik mijn gebit het beste kan verzorgen. Zo werd mij aangeraden om regelmatig te flossen om tandvleesontstekingen te voorkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten