vrijdag 11 oktober 2013

Beter in je vel door een borstvergroting

Het vergroten van borsten heeft vaak veel verschillende redenen. Sommige vrouwen vinden hun kleinere borsten niet vrouwelijk genoeg. Andere vrouwen vinden dat kleding minder mooi staat of zijn bang om niet aantrekkelijk gevonden te worden.

Ook kunnen borsten uitgezakt worden door vermagering of zwangerschap en kunnen borsten asymmetrisch staan. Al deze redenen en gevolgen kunnen verholpen worden door een borstvergroting. Een borstvergroting is een ingreep waarbij via een snede in de huidplooi onder de borst protheses worden ingebracht dit zorgt voor grotere en stevigere borsten.

De ingreep van een borstvergroting duur ongeveer 1,5 uur, en wordt onder volledige narcose uitgevoerd. Dezelfde dag mag je weer naar huis, maar de nazorg moet zorgvuldig worden uitgevoerd. De borsten kunnen na de operatie pijnlijk aan voelen maar dit zijn gebruikelijke symptomen. Mijn droom is na mijn operatie bij EMC werkelijkheid geworden. Door mijn vermagering waren mijn borsten slap en klein geworden. Mijn huisarts heeft mij toen naar deze kliniek doorverwezen. Ik werd hier erg goed te woord gestaan, en kon vrijblijvend een afspraak maken.

De begeleiding voor en na mijn operatie waren uitstekend, en de vragen die ik had na mijn operatie werden direct beantwoord.

Het resultaat is prachtig en ik voel me weer een stuk gelukkiger. Ik raad, wanneer vrouwen met hetzelfde probleem als mij zitten, iedereen aan om contact met EMC op te nemen.

 
Source: Borstvergroting

Geen opmerkingen:

Een reactie posten