dinsdag 15 oktober 2013

Voeten verdienen aandacht!

De voeten van de mens hebben veel te verduren, ze dragen ons gewicht, lopen van A naar B, en worden gewrongen in de mooie pumps die we zo graag aan willen. En na al deze activiteiten geven de voeten het soms wel is ‘op’, wat vrij logisch is …

Een pedicure levert een belangrijke bijdrage aan de verzorging van uw voeten. Ik ben een fanatieke sporter en sport erg veel. Dit is erg belastend voor mijn voeten. Helaas heb ik veel last van ingegroeide nagels en door de druk op mijn voeten tijdens het sporten wordt dit extra gestimuleerd. Een ingegroeide teennagel hangt niet samen met een bepaalde levensstijl. Het is gewoon pech als je veel last hebt van een ingegroeide nagel.   

Ik laat mijn nagel altijd behandelen bij een pedicure, deze behandeld mijn nagel maandelijks zodat er geen ontstekingen ontstaan. Ik vind het werk van een pedicure erg interessant. Zij verhelpen vele problemen wat betreft voeten. Mijn interesse was zo groot dat ik een pedicure opleiding wilde gaan doen. Naast het werken in deze branche, heb je voortdurend contact met mensen, dit trok mij erg aan.


Uiteindelijk heb ik mijn interesse voor het vak omgezet in een opleiding. Ik ben de opleiding pedicure gaan volgen mij Acuive, een opleidingscentra waarbij je binnen 10 maanden je diploma kan behalen. Ik zit nu in mijn laatste maand en ben van plan mijn eigen pedicure praktijk op te richten. Ik heb de afgelopen maanden erg veel geleerd, en mijn interesse voor het vak is sterk toegenomen. Ik hoop in de komende jaren veel mensen te helpen bij problemen die ik door middel van deze opleiding op kan lossen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten