donderdag 10 oktober 2013

Studentenleven verbeteren? Stap 1!

Studenten hebben meer gezondheidsklachten dan leeftijdsgenoten die niet studeren. De oorzaak hiervan is, is dat zij leven in onzekere tijden. Je bent als student nog niets en je hebt weinig regelmaat in je leven.
Wat wil ik worden? Ga ik mijn studie halen? Beschik ik over voldoende financieel vermogen? Moet ik extra werken? Huur betalen? En ga zo maar door.

Ook aan het gebit van de student mag wat extra’s gedaan worden. Studentist dé tandartspraktijk voor studenten. Studentist ziet dat de student wacht tot dat zij/hij pijn aan haar/zijn gebit heeft. Het verhelpen door middel van een kleine ingreep is dan niet meer mogelijk en er komen dan grotere behandelingen bij kijken.
Bij Studentist werken net afgestudeerde, zij begrijpen je situatie en leggen de ingrepen op een makkelijk en begrijpbare wijze uit, dit is erg prettig om naar te luisteren.

Daarnaast lopen er tandartsen rond met vele jaren ervaring waardoor de extra kennis in de praktijk aanwezig is.

Ik ben zeer tevreden over deze tandartspraktijk. Zij bevinden zich in Utrecht, Amsterdam en Groningen. Je wordt erg snel geholpen en de medewerkers zijn vriendelijk en duidelijk. 

Daarnaast kan je een afspraak online maken, dit vond ik echt ideaal. Wanneer de afspraak niet door kan gaan stuurt Studentist je een sms met een vervolg afspraak of een afspraak op een ander tijdstip.


Ook inschrijven bij Studentist? Dit kan heel simpel en snel op de website! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten