woensdag 18 september 2013

Een leuk bezoek aan de Suzuki dealer

Ik ben op zoek naar een nieuwe auto! Onlangs heb ik besloten om op zoek te gaan naar nieuwe auto, ik vond het toch wel handig dat ik niet meer afhankelijk zou zijn van het openbaar vervoer en overal kon gaan staan en gaan. Voorzichtig ben ik me gaan oriënteren op het internet, al snel zag ik de mooiste auto’s met alles erop en eraan.

Ik ben niet echt een autokenner en heb dus vooral mijn gevoel laten spreken, een grote motor of veel vermogen zegt mij niet veel. Ik vind het uiterlijk belangrijk en daarnaast vind ik het belangrijk dat de auto niet te groot is. Ook zoek ik een auto die niet teveel verbruikt, aangezien de olieprijzen maar blijven stijgen wil ik niet continu hoeven tanken.

Al snel kwam ik uit bij een kleine maar toch stoere auto, de Suzuki Swift. Eigenlijk was ik meteen verliefd op deze auto. Hij had het formaat waar ik naar op zoek was en ik vond de vormen van de auto echt heel mooi. Ik ben me daarom meteen gaan verdiepen in de auto, hij was er in zoveel uitvoeringen dat ik eigenlijk niet wist wat ik wilde.

Source: Suzuki dealer

Kort daarop heb ik daarom een bezoek gebracht aan Suzuki dealer Han Schilder. Er stond hier een uitgebreid aanbod aan Suzuki’s en aangezien zij een echte Suzuki dealer zijn kon ik hier terecht voor al mijn vragen. De werknemer was erg vriendelijk en ik heb hem werkelijk een half uur lang alle vragen gesteld. Hij liet mij geduldig alle opties zien en zag hij zag meteen dat ik echt geïnteresseerd was.

Ik heb uiteindelijk een uur rondgelopen bij deze Suzuki dealer en afgesproken om snel eens terug te komen voor een proefrit. Toen ik thuis kwam was ik echt zeer positief en blij. Ik had mijn droomauto gevonden, helaas was het model dat ik wilde iets te duur. Ik heb daarom besloten om nog even door te sparen. Als ik deze auto kan betalen ga ik zeker naar Suzuki dealer Han Schilder, de vriendelijkheid, kennis en ervaring maken dit een prettige en vertrouwde zaak om een nieuwe auto te kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten