donderdag 19 september 2013

Onze workshop paaldansen was geweldig

Een aantal werken geleden heb ik een workshop paaldansen gevolgd. Het idee om dit te gaan doen ontstond spontaan met een paar collega’s. Tijdens een vrijdagmiddagborrel besloten we om eens iets geks te doen, al snel kwam één van mijn collega’s op het idee om een workshop paaldansen te gaan volgen. Eigenlijk vond iedereen het meteen een erg leuk en spontaan idee, en zo gezegd zo gedaan.

Mijn collega heeft de workshop geboekt en de week erna stonden we met vier collega’s in een klein zaaltje met een lange paal en een mooie blonde vrouw. Wij hadden de show geboekt bij Showtime-Agency en konden de workshop in Amsterdam volgen. Na een korte uitleg, begonnen we eigenlijk meteen met het paaldansen. Eerst kregen we uitleg over basistechnieken van het draaien, dit ging ons allemaal erg goed af. Daarna moesten we het zogenaamde vloerwerk gaan beheersen, dit vond ik wat lastiger. Uiteindelijk ging het toch wel erg goed! Na deze twee intensieve momenten hebben we even kort gepauzeerd, wat gedronken en lekker gekletst.



Na de pauze ging de muziek aan en moesten we onze gaan bewegen op de muziek, mijn ritmegevoel is gelukkig erg goed en ik vond dit dan ook heel leuk. Na dit onderdeel was het klaar voor de techniek van het paaldansen, onze lerares deed alles voor wij mochten daarna oefenen. Na heel wat oefenen, lachen en plezier was het tijd voor een show. We mochten allemaal een show geven en de dingen de we net hadden geleerd in de praktijk gaan brengen. Dit was natuurlijk erg leuk, iedereen maakte filmpjes en we hebben erg gelachen. Na ons ‘geklungel’ was het tijd voor het echte werk, we kregen een show van onze lerares.

Dit was echt heel gaaf! Uiteindelijk hebben we een hele leuke dag gehad en was het ook echt super om te doen. Mijn collega’s waren ook positief en vonden het iets om nog een keer te doen. De paaldans workshop van Showtime-Agency is echt een aanrader voor iedereen die een leuke middag wilt met vriendinnen of collega’s.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten