dinsdag 24 september 2013

A sofa bed to save space

Ik ben altijd druk met de inrichting van mijn huis. Ik had een klein kamertje dat ik graag om wou toveren tot een soort logeerkamer. Probleem was alleen dat wanneer ik een bed erin zou zetten de hele kamer al helemaal volgebouwd stond. Ik ben op zoek gegaan naar een goede oplossing en kwam uit bij een slaapbank. Op deze manier kan ik de kamer toch stijlvol inrichten en kan er tegelijkertijd in geslapen worden.

Er zijn verschillende bedsystemen voor slaapbanken. Zo heb je niet alleen slaapbanken maar ook bedbanken of bankbedden. Het verschil lijkt klein. Ik heb echter voor een slaapbank gekozen omdat bij slaapbanken het accent meer op het design ligt. Aangezien ik design en inrichting belangrijk vindt leek mij dit de ideale keuze. Naast een mooi design is de slaapbank ook nog eens erg praktisch. Precies wat ik zoek! Ik had ook nog de keuze uit verschillende soorten matrassen. De slaapbank is dus niet alleen mooi en praktisch maar ligt ook nog eens erg fijn!

Ik heb ervoor gekozen de inrichting van de kamer erg neutraal te houden. De slaapbank heeft dan ook een neutrale kleur. Daarnaast heb ik een beetje kleur in de kamer aangebracht door middel van accessoires.


Source: slaapbanken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten