woensdag 11 september 2013

Nieuwe verf in mijn tante haar flat

Een prachtig geschilderd huis dankzij Regio Bouw uit Groningen, dat is het eerste wat mij tante zei toen ik haar twee weken terug opbelde. Ik belde haar op om een afspraak te maken voor een bezoek aan haar flat in Groningen.

Vorige week was het zover, ik ben haar op gaan zoeken in Groningen. Sinds kort is zij verhuisd van een eengezinswoning naar een flat aan de rand van de stad Groningen. Deze flat was op zich prima onderhouden maar er mistte toch nog wel het een en ander. Zo vond mijn tante de muren niet mooi geschilderd en had ze daar graag een andere kleur overheen gewild.

Samen met mijn nicht heeft ze een aantal kleuren uitgezocht en zijn ze samen naar een verfspeciaalzaak gegaan om verf te kopen. Tot daar ging alles goed, maar toen moest de klus nog echt gaan beginnen. De flat telde heel wat muren, deze moesten eerst allemaal geschuurd worden voordat de eerste laag verf er overheen zou kunnen.

                                                  Source: Bouwbedrijf Groningen

Mijn tante en nicht waren na de eerste muur helemaal gebroken en zagen het eigenlijk niet meer zitten. Ze moesten nog zoveel doen en eerlijk gezegd hadden ze daar geen zin in. Ze hadden de klus behoorlijk onderschat en besloten daarom een bouwbedrijf in te schakelen.

Al snel kwamen ze terecht bij Regio Bouw, dit bedrijf deed ook schilderwerk en zo gezegd zo gedaan. Na een korte bezichtiging van één van de medewerkers werd er een plan van aanpak gemaakt, binnen een aantal dagen zou alles netjes geschuurd en geschilderd zijn.

En inderdaad, na drie dagen was alles gedaan. Mijn tante stond versteld hoe snel dit ging en met wat voor vakmanschap er werd gewerkt. Het personeel werkte erg nauwkeurig, was vriendelijk en raffelde het werk niet af. Na mijn binnenkomst in de flat kon ik meteen zien dat de muren er strak en netjes uitzagen. Het resultaat was erg mooi en het heeft mijn tante en nicht flink wat werk uit handen genomen.


Voor iedereen die zijn huis wilt schilderen of renoveren kijk eens bij Regio Bouw Groningen, dit natuurlijk op aanraden van mijn lieve tante!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten