dinsdag 10 september 2013

Wat is de beste soort verf?


Laatst kwam ik een heel artikel tegen over krijtverf. Erg interessant en erg populair op het moment. Krijtverf is een product met een zeer mooie afwerking. Bij Mia Colore is de krijtverf ook nog eens milieuvriendelijk, ruikarm, zeer goed dekkend en gemaakt van 100 procent natuurlijke pigmenten en grondstoffen. Dit geeft de krijtverf extra effect.

Krijtverf is daar in 49 kleuren te verkrijgen. U brengt krijtverf aan met een roller, langharige kwast, doek of spons of airless spuiten.

Krijtverf heeft een aantal kenmerken. Zo is krijtverf:
  • Afwasbaar
  • Prima overschilderbaar
  • Zonder primer aan te brengen 

Natuurlijk heb ik het voordat ik het ga adviseren ook zelf uitvoerig getest op verschillende muren en meubels. Het geeft een bijzonder karakter aan uw muren en meubels. Ik ben super enthousiast. Ik heb het zonder primer aangebracht met een roller en het effect is super! Het hoeft niet na behandeld te worden en geeft niet af, zoals veel mensen denken. Het is goed te reinigen met water. Voor eventuele bescherming kunt u altijd nog bij Mia Colore terecht voor een speciaal beschermproduct voor de krijtverf. Kortom een ideaal product dat iedereen kan gebruiken en aanbrengen!

 
Source: krijtverf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten